بهترين تيغ اصلاح زنانه كدام است؟

۱۰ بازديد

زماني كه ناچار هستيد سريعا خودتان را براي يك مهماني مهم آماده كنيد، در حالي كه از موهاي زائد روي دست و پاهايتان چندان دل خوشي نداريد، استفاده از تيغ اصلاح، يك گزينه سريع و موثري است كه به ذهن‌تان مي‌رسد. در اين ميان، تيغ اصلاح‌هاي زيادي در بازار وجود دارد كه پوست شما ممكن است نسبت به آن حساسيت داشته باشد و يا دچار خارش يا سوزش شويد. بهترين نوع تيغ اصلاح زنانه چيست؟ همراه آسوكالا باشيد. 

بهترين تيغ دسته راحتي دارد و دائم در دست شما نمي‌لغزد. تيغ‌هايي كه داراي سري‌هاي يكبار مصرف هستند، مقرون به صرفه‌تر از انواع ديگر بوده و با اين وجود، بستگي به نوع تيغ دارد. بهترين ويژگي تيغ اصلاح زنانه براي خانم‌ها نوعي است كه داراي سري گرد باشد و در واقع براي اصلاح نقاط حساس، انعطاف پذيري كامل داشته باشد. 

تيغ اصلاح شيك

يكي از بهترين و محبوب‌ترين و در عين حال خوش نام ترين تيغ‌هاي اصلاح موجود در بازار تيغ اصلاح شيك است. در صورتي كه بعد از هر بار اصلاح، پوست‌تان دچار التهاب مي‌شود، در اين زمان استفاده از تيغ‌هايي كه در لوبريكانت آن از مواد گياهي و ضدحساسيت استفاده شده باشد، گزينه بهتري است. در تيغ‌هاي اصلاح ژيلت در قسمت نوار صابوني، از عصاره آلوئه ورا و روغن جوجوبا استفاده شده كه ضمن راحت‌تر اصلاح كردن، از ايجاد حساسيت روي پوست‌تان نيز جلوگيري مي‌كند. 

تيغ اصلاح ژيلت

برند معروف ژيلت نيز از اولين برندهاي توليد كننده محصولات مراقبت شخصي آمريكايي است. اين برند توسط كينگ سي ژيلت تاسيس شد. در حال حاضر برند ژيلت علاوه بر توليد تيغ اصلاح، ساير محصولات بهداشتي و مراقبتي را نيز به بازار عرضه كرده است. فعاليت اين برند در مورد تيغ‌هاي اصلاح با يك تيغ يكبار مصرف آغاز شد. سپس طي سال‌هاي بعد مدل‌هاي مختلفي را به بازار عرضه كرد. سال‌ها بعد با ارائه تيغي كه قابل جدا شدن از دسته است، نوآوري ديگري خلق كرد  و همچنان هر سال پيشرفته‌تر از قبل به ارائه محصولات مربوط به تيغ اصلاح مي‌پردازد. در حال حاضر در آخرين تكنولوژي‌ اين برند مي‌توانيد تيغ‌هاي فيوژن را ببينيد كه تفاوت بسياري نسبت به مدل‌هاي قبلي دارد.

انتخاب يك تيغ اصلاح مناسب، اهميت زيادي دارد. به خصوص كه بناست پوست‌تان را نوازش كند. در انتخاب بهترين تيغ اصلاح نهايت دقت را به كار بگيريد. براي خريد بهترين تيغ اصلاح مي‌توانيد به فروشگاه اينترنتي آسوكالا مراجعه كنيد.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.