خوشبوترين اسپري هاي نيوا

۹ بازديد

شركت محصولات آرايشي و بهداشتي نيوا ، توليد‌كننده انواع رول دئودورانت،، فوم و ژل اصلاح، اسپري بدن، شير پاك كن، كرم ضد آفتاب، كرم هاي آرايشي، بالم لب، شامپوهاي بدن، كرم و سرم ضدچروك، افتر شيو و غيره مي‌باشدكافيست پس از هر استحمام مقداري از محلول را بر روي قسمت‌هايي از بدن اسپري كنيد. در ادامه به معرفي چند محصول از انواع اسپري نيوا مي‌پردازيم كه براي استفاده خانم‌ها و آقايان، مناسب مي باشد و در فروشگاه اينترنتي آسوكالا نيز موجود است.

انواع اسپري نيوا

اسپري نيوا شامل انواع مختلفي مي شوند كه از جمله آنها ميتوان به موارد زير اشاره كرد؛

  • بادي اسپلش زنانه و مردانه؛ اين نو اسپري‌ها از انواع اسپري‌هاي بدن و خوشبو كننده‌ها هستند. اسپري بادي اسپلش زنانه داراي رايحهٔ خنك و معتدل است اين اسپري در حجم 200 ميلي ليتر و با ميزاني الكل توليد شده است، ماندگاري اين محصول بين 8 تا 12 ساعت مي‌باشد بادي اسپلش مردانه داراي رايحهٔ خنك و مانند رايحهٔ گل است.

  • اسپري ضد تعريق؛ با استفاده از اين اسپري مانع تعريق بيش از حد بدن و جلوگيري از بوي بد عرق شويد. رايحهٔ اين نوع اسپري خنك و ميوه‌اي است. حجم اسپري ضد تعريق 150 ميلي ليتر و ماندگاري آن 24 ساعت مي‌باشد.

اسپري نيوا رايحه كول اكتيو

اين محصول حداقل تا 48 ساعت از عرق كردن و ايجاد بوي بد عرق جلوگيري مي‌كند. اين محصول رايحه اي خوش، دلپذير و ملايم دارد تا در طول روز بدنتان را شاداب نگه دارد. فاقد الكل و مواد رنگي است و كمك مي كند تا روزهاي‌تان را در آرامش و با اعتماد به نفس سپري كنيد. 

بلك اند وايت

با استفاده از اين اسپري نيوا، تا ۴۸ ساعت عرق نمي‌كنيد يعني هميشه ناحيه‌ي زير بغل، خشك و معطر بوده و بوي بد عرق در بدن شما ايجاد نخواهد شد. در لباس‌هاي تيره لكه سفيد و در لباس‌هاي روشن لكه زرد ايجاد نمي‌كند. 

دراي كامفورت

قابليت اين محصول، ۲۴ ساعته بوده و كنترل و تنظيم تعريق پوست را برعهده دارد. همچنين روي لباس‌هاي تيره و سفيد، لك، بر جاي نمي‌گذارد.

اين اسپري ضد تعريق سازگار با انواع پوست بوده و بدون مواد نگهدارنده در مدت طولاني به بدن شما بوي خوش، شادابي و طراوت، هديه مي‌دهد.

فرش اكتيو

عصاره طراوت بخش اقيانوس در تركيبات اين اسپري نيوا وجود دارد و موجب شادابي و تازگي مي شود. اين محصول، تا ۴۸ ساعت از عرق كردن زير بغل و بوي بد آن جلوگيري مي‌كند. با استفاده از اين اسپري، خواهيد ديد كه كاملا تميز و خوشبو هستيد.

پس اگه به نوع رايحه اسپري بسيار اهميت ميدهند ميتوانيد يكي از اين رايحه هاي اسپري نيوا را انتخاب كنيد. اطلاعات بيشتر در مورد اسپري نيوا را ميتوانيد در سايت آسوكالا https://www.asokala.com مشاهده كنيد.





تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.